Новини

keyboard_backspaceНазад

Емоційний інтелект як складова управлінської компетентності керівника

Кількість перегляглядів:252 event

  18 жовтня на черговому занятті керівників, заступників керівників структурних підрозділів, відділів апарату облдержадміністрації, окремих територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади мова йшла про складові емоційного інтелекту як важливого елементу управлінських компетентностей.
  Людмила Малімон – кандидат психологічних наук, професор кафедри загальної і соціальної психології та соціології Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, фахівець у галузі організаційної психології, проаналізувала площини емоційного інтелекту;  моделі міжособистісної взаємодії; локус контролю, конформізм/нонконформізм, самоефективність /набута безпорадність як індивідуально-психологічні властивості, що лежать в основі конструктивної або деструктивної міжособистісної взаємодії.
  Опираючись на теорії мотивації А. Маслоу, Ф.Герцберга, теорію розбитих вікон Дж. Вілсона і Дж. Келлінґа, науковець зосередила увагу слухачів на  важливості емоцій у житті людини і колективу, налагодженні зворотного зв’язку між керівником і підлеглими, індивідуальній оцінці підлеглих за виконання покладених на них завдань, ролі керівника у формуванні соціально-психологічного клімату в колективі.