Новини

keyboard_backspaceНазад

Фінансисти ОТГ вирішували проблемні питання казначейського обслуговування

Кількість перегляглядів:377 event

  21-22 лютого 2018 року пройшло навчання працівників фінансових підрозділів об’єднаних територіальних громад, організоване та проведене спільно з Центром розвитку місцевого самоврядування. 

  Під час семінару присутні обговорили основі вимоги щодо складання, затвердження та подання мережі розпорядників коштів місцевих бюджетів, розписи місцевих бюджетів та зміни до них; правила складання паспортів бюджетних програм; відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах казначейства, здійснення рохрахунково-касового обслуговування розпорядників та одержувачів бюджетних коштів через систему дистанційного обслуговування «Клієнт казначейства - казначейство».

  Представникам ОТГ розповіли про загальні вимоги до тендерних документів при поданні до органів казначейства, про актуальні питання складання фінансової та бюджетної звітності громадами, про зарахування коштів платників податків та зборів до бюджетів органів місцевого самоврядування.