Новини

keyboard_backspaceНазад

У Володимирі-Волинському та Нововолинську вивчають культуру ділового спілкування та вчаться вирішувати організаційні конфлікти

Кількість перегляглядів:473 event
  10 червня 2015 року відбулися чергові виїзні заняття для посадовців Володимир-Волинської райдержадміністрації та Нововолинської міської ради.
  Заняття проходили у двох групах. Із однією групою працювала Матящук Людмила Ананіївна – завідувач кафедри державного управління Центру. Відбулися практичні заняття «Культура усної фахової мови» та «Культура писемної фахової мови». 

  



  Слухачі мали можливість удосконалити мовні навички  у сфері офіційно-ділового спілкування, оновити базові знання з писемного фахового мовлення, ознайомитися зі змінами, внесеними в нове перевидання «Українського правопису». Виконавши завдання на відмінювання іменників, утворення чоловічих і жіночих імен по батькові, ступенювання прикметників, виправлення помилок у словосполуках, посадовці підвищили морфологічну компетенцію і водночас перевірили свою грамотність. 
  Окремий блок заняття було присвячено синтаксичним  нормам сучасної української літературної мови. Ефективному опрацюванню теоретичних положень посприяв синтаксичний практикум, який передбачав  редагування розпорядчих документів і ділової кореспонденції відповідно до законів милозвучності та  норм  сучасної української літературної мови. 
  Учасники навчання дізналися про нові видання літератури та якісні інтернет-ресурси, якими варто послуговуватися для вдосконалення професійної мовної компетенції. 
  Друга група працювала із Мітлош Антоніною Василівною – кандидатом психологічних наук, доцентом кафедри загальної та соціальної психології факультету психології СНУ ім. Лесі Українки. 

  

  

  Відбувся семінар-тренінг «Конфлікти в організації: шляхи попередження та вирішення».
  Слухачі вивчали причини виникнення конфліктів у діловій сфері, позитивні та негативні функції конфліктів. Працювали над перетворенням конфліктогенів спілкування. Здійснювали психодіагностику стилів та стратегій поведінки у конфлікті, а також визначали рівень конфліктності учасників тренінгу. Вивчали методи управління конфліктами, у групах складали карту конфлікту та опрацьовували її.