З 19 по 21 жовтня проходить тематичного постійно діючий семінар "ІТ-менеджмент в державному управлінні. Практика застосування інструментів електронного урядування.".
Під час навчання будуть розглядатися такі питання:
- Використання безкоштовного програмного забезпечення в роботі державного службовця та посадових осіб місцевого самоврядування.
- OpenOffice (LibreOffice) – Writer (безкоштовний аналог Microsoft Word) – створення, редагування документів, робота з таблицями та діаграмами, друк документів.
- OpenOffice (LibreOffice) – Calc (безкоштовний аналог Microsoft Excel) – створення та форматування електронних таблиць, використання формул для обчислень.
- OpenOffice (LibreOffice) – Impress (безкоштовний аналог Microsoft PowerPoint) – створення та редагування презентацій.
- Взаємна конвертація документів Microsoft Office в OpenOffice (LibreOffice).
- Практика застосування інструментів електронного урядування в роботі органів виконавчої влади.
Заняття провели: Антонюк М. В., завідувач відділу інформаційно-комп'ютерного забезпечення Центру та Конрад А. О., начальника відділу інформаційних технологій облдержадміністрації.
Після завершення заняття буде проведено комп'ютерне тестування.