Новини

keyboard_backspaceНазад

Підвищують кваліфікацію спеціалісти по роботі зі зверненнями громадян

Кількість перегляглядів:354 event
  5-6 листопада 2015 року пройшли чергові навчання за програмою тематичного короткострокового семінару «Організація роботи зі зверненнями громадян» спеціалістів з питань роботи зі зверненнями громадян апаратів райдержадміністрацій, міських (міст обласного значення) рад, структурних підрозділів облдержадміністрації, окремих територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади області.

  

  У ході навчання мова йшла про роботу із зверненнями громадян з урахуванням змін у чинному законодавстві, ведення  діловодства за зверненнями громадян, про електронні петиції як крок до запровадження електронної демократії в Україні. Слухачі мали можливість удосконалити практичні навички роботи в електронній програмі “Звернення громадян”, дізнатися про психологічні особливості міжособистісної взаємодії у роботі зі зверненнями громадян.

  

  

 Заняття проводили начальник відділу по роботі зі зверненнями громадян апарату облдержадміністрації Оксана Матвійчук, заступник  начальника відділу по роботі зі зверненнями громадян апарату облдержадміністрації Людмила Дідик, доктор політичних наук, доцент кафедри міжнародної інформації факультету міжнародних відносин Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки Антоніна Митко, кандидат психологічних наук, доцент кафедри загальної та соціальної психології факультету психології Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки Тетяна Федотова.