Новини

keyboard_backspaceНазад

Правові та практичні аспекти організації та ведення кадрової роботи в органах виконавчої влади

Кількість перегляглядів:707 event
  9 жовтня 2012 року на виконання підпункту 200.1 Національного плану дій на 2012 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010–2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», затвердженого Указом Президента України від 12 березня 2012 року №187/2012  та з метою забезпечення реалізації окремих положень нового Закону України «Про державну службу»  відбулися чергові заняття тематичного постійно діючого семінару «Правові та практичні аспекти організації та ведення кадрової роботи в органах виконавчої влади». У них взяли участь  працівники управлінь праці, соціальних питань та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи, центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді райдержадміністрацій, відповідальних за ведення кадрової роботи.
  Заняття присвячені практичним питанням розробки профілів компетентності, зокрема порядку розроблення та вимогам до профілів професійної компетентності посад державної служби в органах виконавчої влади та порядку визначення спеціальних вимог до досвіду роботи, вимог до напрямків підготовки та інших вимог до рівня професійної компетентності осіб, які претендують на зайняття посад державних службовців II-V груп.

  

  Із учасниками семінару працювали директор Центру Литвиненко Тетяна Миколаївна, головний спеціаліст відділу юридично-кадрової  служби  головного управління праці, соціальних питань  та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи облдержадміністрації Присяжнюк Лариса Степанівна.