25 жовтня 2013 року проводиться друге заняття у рамках тематичного короткострокового семінару «Робота зі зверненнями громадян: стан та шляхи вдосконалення» зі спеціалістами з питань роботи зі зверненнями громадян апаратів райдержадміністрацій. Заняття присвячене обговоренню практичних питань щодо оформлення звітності за зверненнями громадян.
Начальник відділу роботи зі зверненнями громадян апарату облдержадміністрації Матвійчук Оксана Федорівна у ході заняття звернула увагу слухачів на структуру звіту, порядок оформлення особистих прийомів громадян, висвітлення інформації в пресі. Детально проаналізовано недоліки, що допускаються при складанні звітності. Також ішла мова про роботу «Телефону довіри», який починає функціонувати в облдержадміністрації з 01.11.2013.
Слухачі отримали перелік документів, що регламентують роботу зі зверненнями громадян, зразки оформлення звернень громадян, зразки заяв.