Новини

keyboard_backspaceНазад

Робота зі зверненнями громадян: стан та шляхи вдосконалення

Кількість перегляглядів:883 event
  Під такою назвою 19-20 червня 2014 року відбувся тематичний короткостроковий семінар із спеціалістами з питань роботи зі зверненнями громадян апаратів райдержадміністрацій, виконавчих комітетів міських (міст обласного значення) рад, структурних підрозділів облдержадміністрації, апаратів райдержадміністрацій, виконавчих комітетів міських (міст обласного значення) рад.

  

  Відкрила семінар Ковальська Віра Іванівна – заступник директора Центру.
  Начальник відділу роботи зі зверненнями громадян апарату облдержадміністрації Матвійчук Оксана Федорівна у ході зустрічі з учасниками семінару наголосила на більш широкому висвітленні на сайті райдержадміністрації інформації про прийом громадян головою органу виконавчої влади. Оксана Федорівна також звернула увагу слухачів на підготовку та структуру звітів та аналітичних матеріалів.

  

  Практичне заняття «Практичні аспекти роботи зі стресами» провела Федотова Тетяна Володимирівна - кандидат психологічних наук, доцент кафедри загальної та соціальної психології СНУ ім. Лесі Українки. Слухачі ознайомилися з поняттям «стрес», його причинами, ознаками, наслідками та  методами виходу із стресових ситуацій.
  Матящук Людмила Ананіївна – завідувач кафедри державного управління Центру, провела практичне заняття з культури писемного ділового мовлення. Розглядалися питання писемного ділового мовлення, граматичних, статистичних та правописних норм, типових помилок в писемному діловому мовленні та їх корекція, тощо.
  Учасники семінару отримали можливість провести продуктивну дискусію, обмінятися думками, виявити проблемні моменти і отримати поради щодо уникнення проблем.
  По завершенню вони отримали сертифікати про підвищення кваліфікації встановленого зразка.